Реєстрація штрих кодів в Україні
Штриховий код (штрих код, штрих-код) - унікальний номер, який використовується для ідентифікації товару при зчитуванні сканером в торгових мережах.
Штрих код є графічною символікою, яка показує інформацію про товар, у вигляді послідовності паралельно розташованих чорних і білих смуг різної товщини, що буде зручною для зчитування сканерами. Під штрихкодовою символікою розташовується унікальний номер, який має наступну структуру:
Строк реєстрації штрих коду - від 1-го дня.
Відповідно до Положення № 255 від 20.08.2002 «Про штрихове кодування товарів», затверджене Міністерством економіки з питань європейської інтеграції України, обов'язковим маркуванням штрих-кодами підлягають алкогольні напої та тютюнові вироби, примірники аудіовізуальних творів і фонограм, лікарські засоби та інші товари, маркування яких передбачене законодавством України.
Проте, отримання штрихкодів для будь-якого виду товарів є необхідним засобом для підвищення ефективності комерційної співпраці між суб'єктами господарювання, інтеграції в мережі міжнародних товарних потоків, впровадження і застосування електронних засобів обліку та ідентифікації будь-якої категорії товарів.
Слід зазначити, що крім вищезгаданого, наявність штрих-коду на будь-якому вигляді товару може бути успішним маркетинговим інструментом. Дизайнерське рішення штрих кодової символіки, поряд з торговельною маркою, композиційним рішенням етикетки (упаковки) додасть Вашому товару унікальність і впізнаваність споживачами.
Звертаємо Вашу увагу, що право на використання штрихкоду (штрих-коду) підтверджується свідоцтвом.
На кожну товарну позицію необхідно зареєструвати окремий штрихкод, який чітко ідентифікує кожен товар. Наприклад, на ряд товарів, що відрізняються вагою, колірним рішенням, розмірами, необхідно отримувати окремі штрих-коди. Штрихкоди можна отримати на одиничний товар, на групову упаковку, на набори, на вагову продукцію, на дисконтний товар і т.п.
Штрихкод можливо зареєструвати на наступну категорію суб'єктів господарювання:
- Фізичні особи - підприємці;
- Юридичні особи.
Відповідно до всесвітніх нормативних правил переважне право на реєстрацію штрих-коду належить наступним особам, незалежно від місця виготовлення і особи, яка виготовила товар:
1. власнику торговельної марки (даними особами можуть бути як виробник або постачальник; так і імпортер або підприємство оптової або роздрібної торгівлі);
2. власнику нормативно-технічної документації на товар (ТУ, тощо);
3. імпортеру або посереднику.
Компанія «Михайлюк, Сороколат і партнери» надає повний перелік послуг з реєстрації штрих коду (штрих-коду) в Україні для Вашого підприємства:
- реєстрація штрих кодів в найкоротші терміни (від 1-го дня)
- реєстрація штрих кодів в міжнародному форматі
- кваліфікована консультація
- знижені тарифи для великої партії
Якщо Вам необхідна детальна інформація щодо реєстрації штрих кодів в Україні, будь ласка, звертайтеся, ми будемо раді Вам допомогти.
«Михайлюк, Сороколат і партнери» гарантує конфіденційність всієї інформації, отриманої в ході діловодства з реєстрації штрих-коду (штрих коду) в Україні.