МИХАЙЛЮК

СОРОКОЛАТ

I ПАРТНЕРИ

ISO 9001 CERTIFIED




Перевірка торгової марки на тотожність і схожість

Шаг 1 из 3
Пошук торговельної марки на тотожність і схожість
1. Пошук

2. Торговельна марка


3. Тип пошуку



Класи МКТП (Міжнародна класифікація товарів і послуг)
Выбранные классы:
Проведення пошуку на тотожність і схожість ТМ
грн
З урахуванням 10% знижки на послуги при замовленні онлайн
1620 грн

Повна перевірка торгової марки на тотожність і схожість повинна здійснюватися за такими базами даних:

  1. База даних торгових марок, зареєстрованих на території України.
  2. База даних заявок, поданих на реєстрацію на території України.
  3. База даних міжнародних торгових марок, діючих на території України.

Однак на рішення про реєстрацію торгової марки впливає не тільки результат перевірки на тотожність і схожість за встановленими методам, а й суб'єктивна оцінка експертів.

У процесі розгляду заявки на реєстрацію торгової марки фахівці УКРНОІВІ здійснюють експертизу позначення згідно із Законом України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг». Відповідно до даного закону не можуть бути зареєстровані позначення, які ідентичні або подібні настільки, що їх можна сплутати з позначеннями, раніше зареєстрованими чи поданими на реєстрацію для таких же або однорідних товарів і послуг в Україні, міжнародними торговими марками, що діють на території України, зі знаками, які визнані загальновідомими, а так само відомими в Україні фірмовими найменуваннями (докладніше Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг»).

Позначення перевіряється на звукову (фонетичну), графічну (візуальну) і смислову (семантичну) подібність. За кожним з цих критеріїв оцінюється ступінь подібності, і визначається, чи може позначення привести до змішання з іншими, зареєстрованими, торговими марками.

Аналіз подібності торгових марок проводиться з точки зору сприйняття позначення споживачем. Наприклад, згідно з методологічними основами перевірки позначень на тотожність, схожість і однорідність, до уваги, передусім, необхідно брати не наявність подібності позначень, а ймовірність введення в оману споживачів.

Слід зауважити, що при визначенні подібності торгових марок, залежно від того, до якого класу МКТП (Міжнародна Класифікація Товарів та Послуг) відносяться однорідні торгові марки, застосовуються різні вимоги. Наприклад, по відношенню до товарів широкого вжитку практикується більш суворий підхід, ніж до товарів виробничо-технічного призначення.

Компанія «Михайлюк, Сороколат і партнери» буде рада надати Вам повний перелік послуг з перевірки торгової марки на тотожність і схожість у будь якій країні, яка цікавить заявника.