АРХИВ: 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011


2/10/2017

EUIPO: новые правила подачи заявки на регистрацию торговых марок

Как известно, 23 марта 2016 года вступил в силу новый Регламент Европейского Парламента и Совета ЕС № 2015/2424, которым были внесены существенные изменения в Регламент Совета ЕС о Торговой Марке Сообщества № 207/2009, а также ряд иных законодательных актов о торговых марках ЕС.

При этом в отношении ряда нововведений вышеуказанным Регламентом был установлен отложенный срок вступления в силу 1 октября 2017 года в связи с необходимостью принятия соответствующих актов вторичного законодательства ЕС.

Согласно Регламенту, с 1 октября 2017 года вступили в силу следующие основные изменения и дополнения к процедуре регистрации торговых марок ЕС:

1. Изменения в процедуре регистрации ТМ

Приоритет

Заява на пріоритет має бути подана разом із EUTM-заявкою (раніше така заява могла бути подана до відомства пізніше). Якщо документацію було подано не мовою патентного відомства, відомство тепер на свій розсуд може запросити переклад цієї документації.

Набута розрізняльна здатність як додатковий доказ

Заявники тепер можуть використовувати аргумент про набуту додаткову здібність заявленої марки у якості додаткового чи альтернативного доказу – як на початку процесу подачі заявки, так і пізніше. Перевага такого додаткового доказу полягає у тому, що заявник зможе посилатися на розрізняльну здатність, що була відома від самого початку, перш ніж знадобиться довести набуту розрізняльну здатність. Таким чином, заявники не вимушені покривати витрати за збір та надання доказів використання доти, доки це не буде потрібно.

Мови та переклад

Практично усі види документації, як і раніше, можуть бути подані будь-якою із офіційних мов Європейського Союзу. У випадках, якщо мова, що використовується для подачі обґрунтувань (за винятком свідоцтв про подачу, реєстрацію та подовження), не співпадає із мовою діловодства, переклад необхідний лише у випадку такого запиту від відомства, зумовленого об’єктивними причинами чи вимогою третіх осіб.

Передача прав на ТМ Європейського Союзу

У випадках, коли агент чи патентний повірений реєструє ТМ на території ЄС без згоди власника, власник тепер управі запросити передачу прав на цю ТМ. Раніше, власник у таких випадках міг запросити ануляцію такої ТМ.

2. Візуальне представлення ТМ при подачі заявки

Подача торговельної марки у графічному вигляді під час подачі заявки на реєстрацію ТЗ більше не є обов’язковою вимогою до заявки. З 1 жовтня 2017 р. з’явилася можливість подавати свої знаки у будь-якій зручній формі, у тому числі, з використанням новітніх технологій. Зберігається вимога до заявленої торговельної марки володіти такими якостями, як чіткість, точність, завершеність, доступність для сприйняття, виразність, реальність та ін.

У таблиці нижче наведені найпопулярніші типи торговельних марок, необхідність надання опису, а також формат, у якому EUIPO приймає такі марки починаючи з 1 жовтня:

Тип торговельної марки Опис Формат
Слово Ні Текст
Образ Ні JPEG
Фігура Ні JPEG, OBJ, STL, X3D
Позиціювання Опціонально (раніше обов’язково) JPEG
Узор Опціонально JPEG
Колір Ні JPEG
Поєднання кольорів Опціонально (раніше обов’язково) JPEG
Звук Ні JPEG, MP3 (макс. 2 Мб)
Рух Опціонально (раніше обов’язково) JPEG, MP4 (макс. 20 Мб)
Мультимедіа Ні MP4 (макс. 20 Мб)
Голограма Ні JPEG, MP4 (макс. 20 Мб)

3. Знаки відповідності ЄС

Незважаючи на те, що знаки відповідності (certification trademark) і раніше існували на національних рівнях у європейських країнах, на рівні Європейського Союзу такий тип торговельної марки з’являється вперше, згідно новому Регламенту.

Знак відповідності ЄС – це знак, яким можуть маркуватися товари та послуги з метою підтвердження їхньої відповідності вимогам до сировини, способу виготовлення товарів та надання послуг, якості, надійності чи іншим параметрам. Товари та послуги, що мають такий знак, відповідають заданим стандартам та контролюються під відповідальністю власника знака відповідності незалежно від підприємства, що виробляє чи постачає товари, які мають такий знак.

Щоб отримати такий знак, заявники мають включити відповідну заяву до своєї заявки на торговельну марку. Умови використання знака відповідності мають бути подані упродовж двох місяців після дати подачі заявки на реєстрацію торговельної марки та мають містити:

  • Характеристики товарів та послуг, що підлягають сертифікації;
  • Умови, що регулюють використання знака відповідності;
  • - Умови, що регулюють контроль власником знака відповідності.

При цьому заявником такого знаку відповідності на товари та послуги має бути безпосередньо власник цього знаку.

Компанія «Михайлюк, Сороколат і партнери» буде рада надати послуги із реєстрації торговельних марок на території Європейського Союзу. Щоб зв’язатися з нами, будь ласка, перейдіть за посиланням.


Вернуться к списку новостей