МИХАЙЛЮК

СОРОКОЛАТ

И ПАРТНЕРЫ

ПАТЕНТНЫЕ ПОВЕРЕННЫЕ
Онлайн-поиск торговых марок




Информация по торговой марке * (№181918)


Изображение ТМ:

торговая марка * (№181918)

Номер и дата подачи заявки:

m201303968    11.03.2013

Номер свидетельства:

181918

Имя или полное наименование владельца (владельцев) свидетельства:

ІДС Боржомі Бевереджис Ко. Н.В.

Адрес владельца (владельцев) свидетельства:

Пареравег 45, Кюрасао, 70172, Нідерландські Антильські острови, (AN)

Ожидаемая дата окончания срока действия свидетельства:

11.03.2023

Индексы Международной классификации товаров и услуг для регистрации знаков:

Кл. 5 : Дієтичні напої лікарські (медичні); мінеральні харчові добавки; вітамінні напої, що належать до 5 класу; води мінеральні на лікарські (медичні) потреби; лікувальні напої; питна вода для дитячого харчування; солі мінеральних вод;

Кл. 32 : Пиво; мінеральні і газовані води та інші безалкогольні напої; фруктові напої і фруктові соки; сиропи та інші складники для готування напоїв; аперитиви неалкогольні; арахісове молоко (неалкогольний напій); безалкогольні напої на основі меду; безалкогольні фруктові екстракти; безалкогольні фруктові напої; порошки для виготовляння газованих напоїв; таблетки для виготовляння газованих напоїв; виноградне сусло; вода зельтерська; вода літієва; води столові; складники для виготовляння газованих вод; есенції для виготовляння напоїв; ізотонічні напої; імбирне пиво; квас (безалкогольний напій); коктейлі неалкогольні; лимонади; складники для виготовляння лікерів; мигдалеве молоко (напій); складники для виготовляння мінеральних вод; напої безалкогольні на основі алое вера; напої з молочної сироватки; овочеві соки (напої); оршад (напій); пивне сусло; сарсапарель (безалкогольний напій); сиропи на лимонади; смузі (напої на основі фруктових або овочевих сумішей); содова вода; солодове пиво; солодове сусло; сусла; томатний сік (напій); фруктовий нектар неалкогольний; екстракти хмелю для виготовляння пива; шербети (напої); яблучний сік;

Кл. 35 : Реклама; керування справами; сприяння продажеві (посередництво); імпортно-експортні операції; розміщування в одному місці, на користь іншим особам, асортименту вищезазначених товарів 5 та 32 класів, яке дає змогу покупцям зручно оглядати і купувати ці товари в пунктах оптової та роздрібної торгівлі; влаштовування виставок на комерційні або рекламні потреби; влаштовування ярмарків на комерційні або рекламні потреби; демонстрування товарів; послуги з постачання для інших (закуповування товарів та надавання постачальницьких послуг іншим фірмам); вивчання ринку; досліджування ринкове; офісна служба; інтерактивне рекламування через комп'ютерну мережу; влаштовування презентацій на комерційні або рекламні потреби; маркетинг; радіорекламування; телевізійне рекламування; розповсюджування рекламних матеріалів; оформляння вітрин; представляння продуктів через засоби комунікації з метою роздрібного продажу;

Источник: http://base.uipv.org/searchBUL/search.php?dbname=certtm